skip to Main Content

Bij de doop van een website

Champagne! Bij deze is mijn website gedoopt! Het is wel geen schip, maar de bouw ervan is wel een beetje vergelijkbaar met die van een website. Hoe moet ie eruit komen te zien? Wat voor kleurstelling gebruik ik? Hoe comfortabel oogt het? Ook moet je je afvragen welke tools je wilt gebruiken en waar de knoppen komen te zitten. Het schip moet immers varen en niet zinken. Ook mijn website moet gebruiksvriendelijk zijn, want als kersverse freelancer wil je klanten trekken. Gelukkig had ik een deskundige websitebouwer. Marcel Stephan van Gogme Web Services (What’s in a name?) loodste mij door de wonderlijke wereld achter de site. Hij werkte vanuit een verzamelgebouw van vijf verdiepingen waar ik af en toe op bezoek kwam. Lange tafels, goede koffie, hippe jonge mensen – een wereld die wij vijftig-plusser amper kennen. Daar broedden wij op het product dat jullie nu bekijken. Heb je commentaar en/of aanvullingen, schroom dan niet om via de knop ‘contact‘ (handig he?) mij tips te geven de site nog beter te maken. Maar je mag ook meteen mensen uit jouw netwerk attent maken op ‘Wilfred Scholten Media’. Het schip is van stapel, ik hoop op een behouden vaart. Proost!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top